
Laat zien je hoe veilig overstapt op zee
Boskalis Laat zien hoe je veilig overstapt op zee Boskalis is wereldwijd actief in de maritieme sector, waar veiligheid altijd de hoogste prioriteit heeft. Werken
Boskalis Laat zien hoe je veilig overstapt op zee Boskalis is wereldwijd actief in de maritieme sector, waar veiligheid altijd de hoogste prioriteit heeft. Werken
Cimitec Infra & Milieu stond voor de uitdaging om hun nieuwste trots, de Curbmachine 2.0, op een indrukwekkende en duidelijke manier aan de markt te introduceren. Het was belangrijk om zowel de technische specificaties van de…
Gemeente Assen stond voor de uitdaging om duidelijkheid en uniformiteit te brengen in de communicatie rondom de uitvoering van nutswerkzaamheden binnen de gemeente…
GGD Drenthe stond voor de uitdaging om specifieke functies duidelijk te presenteren aan potentiële werknemers, stakeholders en partners. De traditionele vacatureteksten gaven onvoldoende inzicht in de functies …
Bouwbedrijf Speelman staat bekend om haar prachtige bouwprojecten en creatieve ontwerpen. Ze wilden graag een digitale manier vinden om hun voltooide bouwprojecten te presenteren …
Koninklijke Vezet is Europa’s grootste aanbieder van gemaksgroente, gesneden fruit, salades en verse maaltijden. Als organisatie binnen de voedingsbranche is het van essentieel belang dat elke medewerker …
Hoe bereik je toekomstige leerlingen en hun ouders? En hoe laat je hun zien wat ze kunnen verwachten als ze jouw school bezoeken? We hadden een duidelijk vertrekpunt: een jonge doelgroep bereiken. Dat betekent …
Europass is een online tool van DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs) en biedt de mogelijkheid om onder andere een CV aan te maken die in alle landen van Europa geldig is. Omdat studenten de volgende generatie zijn die de arbeidsmarkt gaan betreden …
SanoRice is een wereldwijd toonaangevend bedrijf dat gepofte rijst-, maïs- en meergranenwafels maakt. Als organisatie binnen de voedingsbranche is het van cruciaal belang dat iedereen op alle locaties …
Een nieuw merk lanceren is een uitdaging. Want hoe zorg je ervoor dat je onder de aandacht van je doelgroep komt. En daar blijft het niet bij: hoe laat je zien wat je aanbiedt, waar je voor staat en waar je voor gaat? …
Organisaties kunnen effectief hun boodschap overbrengen met twee belangrijke typen videocontent: promotievideo’s en veiligheidsvideo’s. Beide soorten video’s hebben unieke doelstellingen en voordelen, en kunnen een waardevolle toevoeging zijn voor de marketingstrategie van jouw organisatie.
Promotievideo’s promoten het merk of product van een bedrijf en tonen wat het te bieden heeft aan potentiële klanten. Een goed geproduceerde promotievideo is een krachtige manier om klanten te trekken en hen te overtuigen om voor jouw bedrijf te kiezen. Het toont wat jouw bedrijf uniek maakt en waarom klanten voor jou moeten kiezen boven concurrenten.
Veiligheidsvideo’s bevorderen de veiligheid en het welzijn van medewerkers en verminderen risico’s. Dit type video kan medewerkers trainen in veiligheidsprocedures en veiligheidsvoorschriften uitleggen. Het kan ook risico’s tonen en uitleggen hoe ze vermeden kunnen worden om zo het aantal ongevallen op de werkvloer te verminderen.
Hoogwaardige videocontent die geoptimaliseerd is voor zoekmachines zorgt ervoor dat jouw boodschap gezien wordt door de doelgroep en vergroot de merkbekendheid. Wil je jouw merk, product of bedrijf promoten of de veiligheid op de werkvloer verbeteren? Kies dan voor een krachtige promotie- of veiligheidsvideo. Met de juiste videocontent kun je jouw boodschap effectief overbrengen en jouw bedrijf laten groeien.
Ben je als HSE-manager op zoek naar een toolboxvideo of wil je een compleet veiligheidsplan voor het komende jaar? Wat je behoefte ook is, ik ben er om je verder te helpen.
Met jarenlange ervaring in diverse branches weten we precies wat er speelt in jouw wereld. Ik adviseer je graag over hoe video jouw veiligheidstrategie kan versterken.
Jetze van der Veen
Creatief eigenaar
We zijn ontzettend blij met de poortnstructievideo die Verneem voor ons heeft gemaakt. Het hele proces ging snel en soepel, met veel ruimte voor onze input. Het team is professioneel, flexibel en denkt echt met je mee. De video helpt ons om onze boodschap veel beter over te brengen. We merken echt het verschil in onze communicatie en zouden Verneem absoluut aanraden!
Verneem heeft ons in het proces enorm ontlast. Verneem ontwikkelde drie gloednieuwe video’s voor onze doelgroepen: bezoekers, contractors en chauffeurs. De video wordt zeer goed ontvangen, is verfrissend en houdt de aandacht vast. We zijn heel blij met het eindresultaat!
Vanuit mijn ervaring in communicatie weet ik dat het vaak veel effectiever is om iets voor te doen in plaats van het alleen te omschrijven. Verneem heeft een korte instructiefilm gemaakt die de boodschap duidelijk overbrengt en de herkenbaarheid vergroot. Het resultaat is duidelijk: we zien dat het aantal ongevallen nu relatief lager is.
Verneem weet op een prettige manier de regie te houden, maar laat ook ruimte voor eigen visie. Dit resulteerde in een doeltreffende video waarin onze klanten perfect vertellen wat de meerwaarde van onze dienstverlening is. Hierdoor hoeven we onszelf niet aan te prijzen, maar doet onze video dat voor ons! Storytelling in optima forma.