Bouwbedrijf Speelman

Laat zien waar jouw organisatie voor staat

Een vacaturetekst vertelt wat je zoekt — maar een wervingsvideo laat voelen hoe het is om bij jouw organisatie te werken. Maar hoe breng je die teamspirit over op mensen die je nog niet kennen? Met een wervingsvideo die laat zien en horen wat het werk echt inhoudt. Precies daarom koos Bouwbedrijf Speelman voor een wervingsvideo: om potentiële medewerkers direct mee te nemen in de sfeer, het vakmanschap en de trots van het team.

De video vertelt het verhaal van de collega’s. Geen opsmuk, maar echte mensen, op echte bouwplaatsen. De beelden, montage en muziek zorgen samen voor een unieke energie. Juist die combinatie maakt de video zo krachtig: het raakt, informeert én inspireert.

Door vanaf het begin te werken met een sterk concept en een scherp draaiboek, is de video meer dan een sfeerimpressie. Het is een gericht middel binnen de wervingsstrategie van Speelman – inzetbaar op social media, in campagnes en op de website.

Resultaat

  • De video benadrukt de unieke cultuur, vakmanschap en teamgeest van Bouwbedrijf Speelman, waardoor het merk aantrekkelijker wordt voor potentiële medewerkers.

  • Door de video voelen kandidaten zich meer op hun gemak omdat ze weten wat ze kunnen verwachten. 

  • De video is veelzijdig inzetbaar op verschillende platforms en in diverse formaten (zoals voor social media en online campagnes), waardoor een groter publiek wordt bereikt.

  • De video spreekt direct potentiële medewerkers aan door de werkcultuur en sfeer op een authentieke manier over te brengen, wat resulteert in kwalitatief betere sollicitaties.

Verneem ons werk