Shortlease Noord

Laat zien wat je nieuwe merk te bieden heeft
Het lanceren van een nieuw merk brengt de uitdaging met zich mee om de aandacht van de doelgroep te trekken en tegelijkertijd duidelijk te maken wat je aanbiedt, waar je voor staat en wat je beweegt. Voor Shortlease Noord, een nieuw merk van Van Mossel Autolease, gingen we graag deze uitdaging aan. We besloten gebruik te maken van korte, opvallende video’s, ook wel short video’s genoemd, met een duur van ongeveer één minuut. Deze video’s werden ingezet voor advertenties op social media, waardoor we snel de juiste doelgroep wisten te bereiken en de verkoop konden stimuleren.
Uitlegvideo
We begonnen bij de basis door een uitlegvideo te creëren waarin we beknopt en krachtig uitlegden wat de dienst van Shortlease Noord inhield. Deze video zorgde ervoor dat potentiële klanten direct een helder beeld kregen van het aanbod.
Social videomarketing
Vervolgens gingen we aan de slag met social videomarketing om de aandacht van de doelgroep te trekken. We ontwikkelden video’s die opvielen en nieuwsgierigheid opwekten bij het publiek. Door middel van creatieve visuals, pakkende teksten en aansprekende beelden wisten we de interesse van potentiële klanten te wekken.
Promotievideo
Om de doelgroep te motiveren om actie te ondernemen, voegden we een speciale actie toe in de vorm van een promotievideo. We boden de mogelijkheid om een auto naar keuze één maand gratis te leasen. Deze video zorgde voor extra motivatie en een gevoel van urgentie bij potentiële klanten, waardoor de conversie werd gestimuleerd.
Resultaat
- Snelle bereikbaarheid van de juiste doelgroep en verhoogde verkoopresultaten dankzij effectieve short video’s op social media.
- Verbeterde merkbekendheid en heldere communicatie van het aanbod door middel van de uitlegvideo.
- Verhoogde conversie en betrokkenheid van potentiële klanten door middel van de promotievideo.
- Dagelijkse groei van volgers en afzet door continuïteit in het ontwikkelen van nieuwe videocontent.
Bekijk meer van ons werk
Laat zien je hoe veilig overstapt op zee
Laat zien wat je voor jouw klanten kunt betekenen
Laat zien wat veilig werken binnen jouw gemeente inhoudt
Laat zien wat werken bij jou inhoudt
Laat zien wat je kunt realiseren
Laat zien waarom veiligheid er toe doet
Laat zien waar je voor staat
Laat zien dat je in hun toekomst gelooft
Laat zien waarom veiligheid er toe doet
Laat zien wat je nieuwe merk te bieden heeft
Kan ik je helpen?
Ben je als HSE manager op zoek naar een veiligheidsvideo, als ondernemer naar een promotievideo of als marketeer naar een productievideo?
Ik adviseer je graag over de kracht van video. Vanuit onze jarenlange ervaring zetten we jouw wensen om in realistische video’s waar jij je communicatiedoelstellingen mee bereikt!

Jetze van der Veen
Creatief eigenaar
Hoe klanten ons zien

Peter van Dijk - Interim veiligheidsadviseur
We zijn ontzettend blij met de poortnstructievideo die Verneem voor ons heeft gemaakt. Het hele proces ging snel en soepel, met veel ruimte voor onze input. Het team is professioneel, flexibel en denkt echt met je mee. De video helpt ons om onze boodschap veel beter over te brengen. We merken echt het verschil in onze communicatie en zouden Verneem absoluut aanraden!

Dennis Ruumpol - HSSE & QC Manager
Verneem heeft ons in het proces enorm ontlast. Verneem ontwikkelde drie gloednieuwe video’s voor onze doelgroepen: bezoekers, contractors en chauffeurs. De video wordt zeer goed ontvangen, is verfrissend en houdt de aandacht vast. We zijn heel blij met het eindresultaat!

Piet van Wijk - HSE Manager
Vanuit mijn ervaring in communicatie weet ik dat het vaak veel effectiever is om iets voor te doen in plaats van het alleen te omschrijven. Verneem heeft een korte instructiefilm gemaakt die de boodschap duidelijk overbrengt en de herkenbaarheid vergroot. Het resultaat is duidelijk: we zien dat het aantal ongevallen nu relatief lager is.

Bonne Mulder - Comfort
Verneem weet op een prettige manier de regie te houden, maar laat ook ruimte voor eigen visie. Dit resulteerde in een doeltreffende video waarin onze klanten perfect vertellen wat de meerwaarde van onze dienstverlening is. Hierdoor hoeven we onszelf niet aan te prijzen, maar doet onze video dat voor ons! Storytelling in optima forma.